luni, 12 noiembrie 2012

Septembrie

   În septembrie am ajuns pe la Buzău, la țară, cu niște prieteni. A fost cel mai înghesuit drum de până acum! Prietenii noștri aveau de dus la țară diferite chestii care aici nu le mai erau de folos. Am încercat noi să aranjăm bagajele (multe, printre care și un televizor cu tub destul de mare) cât mai bine cât să aibă loc suficient și Oscar și am plecat la drum. După nici o jumătate de oră a trebuit sa oprim căci un rucsac aluneca și venea peste Oscar care, deranjat, nu vroia să mai stea cuminte și începea să se plângă. L-am aranjat și rearanjat până l-am luat în brate. De menționat că aveam deja bagaj și la picioare toți. Nu ajungem la Buzău că alta sacoșă alunecă, am luat-o și pe aia în brațe. Parcă nu mai ajungeam odată! Îmi înțepeniseră picioarele!!! Dar! Oscar dormea boierește în portbagaj în culcușul lui! Ce nu fac eu pentru cățelul meu!
Hai! Plecăm azi!?!?
  Odată ajunși am descărcat tot și am trecut la inspecția gardurilor! Fiind pentru prima dată aici a trebuit să verific (personal) să nu fie găuri prin care să se strecoare patrupedul. După ce s-a terminat inspecția Oscar a descoperit o curte cu grădină generoasă cu locuri și mirosuri noi.
   Mai toată ziua ne-am jucat ba cu mingea, ba cu bețe sau sticle în loc de bețe. O pisică de acolo, Geta, a fost demențială! Oriunde mergeam noi venea și Oscar apoi hop și Geta! Se zburlea toată la Oscar care căuta joacă la fel cum face cu motanul de acasă. În prima zi păstrau distanță mare între ei, a doua zi s-au mai împrietenit ca în ultima zi să se accepte reciproc dar fără altă interacțiune.
Oscar și Geta
Joacă, joacă și iar joacă
Stăm frumos la poză
”Mai stau?”  ”Mai stai! un pic!”
     Aşa se plânge Oscar când e lăsat în maşină (se observă şi ce încărcaţi eram)

   Şi cam aşa arată întâlnirea dintre Oscar şi Geta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu